Artikel door Rozemarijn

Online marketing voor de beauty branche

11 maanden geledenLeestijd 5 minuten

Welcome to beauty paradise! Best4u Internet Marketing streek neer op hét beautyevent van Nederland: Beauty Trade Festival. De plek waar beauty professionals elkaar ontmoeten, tips uitwisselen en trainingen volgen. Voor schoonheidsspecialisten, nagelstylisten, visagisten, welnessmedewerkers, kappers, pedicures en masseurs is het de hipste beautybeurs van het jaar.

Als specialist van online marketing spraken onze marketeers met vele beauty professionals over de nieuwste marketingtrends en ontwikkelingen. Wie geïnteresseerd was, kon een gratis websitescan uitvoeren. Nadien gaven onze marketeers handige adviezen mee.

it's all about you
Online marketing voor de beauty branche
Best4u Internet Marketing B.V. » Algemeen » Online marketing voor de beauty branche

Esthé Magazine

Robin Buitink was als directeur van Best4u Internet Marketing aanwezig op het Beauty Trade Festival en daar kwam hij in contact met Esthé Magazine. Het kennisplatform voor ondernemende beautyprofessionals vroeg Robin naar het online ondernemerschap. Waar moet je beginnen, hoe word je vindbaar en wat zijn de laatste ontwikkelingen? Op deze vragen gaf onze Robin deskundig antwoord.

Zo gaf Robin als advies mee: begin als startende ondernemer met het bouwen van een website met een uniek design. Pas als je een mooie website hebt, is het tijd om met internet marketing aan de slag te gaan. Je online vindbaarheid vergroten kost geld en tijd. Maar het is een investering die je dubbel en dwars terugverdient!

Daar weet onze klant Elze-Marie Damen, die ook aanwezig was op het Beauty Trade Festival, alles van. Ze is eigenaresse van de webshop allesvoorschoonheid.nl en van haar eigen schoonheidssalon in Deventer.

Elsze-Marie’s omzet is binnen 5 jaar minstens vervijfvoudigd. Wauw!

online marketing voor de beauty branche

Mooie combinatie

Elze-Marie Damen vertelde ook over haar internetmarketingervaringen in Esthé Magazine: “Als ik terugkijk, realiseer ik me dat ik echt niets wist van online marketing.” Ze vond het erg zwaar. Het kostte haar bloed, zweet en tranen.

Waarom? “Ik wilde het uiterlijk en de uitstraling van mijn website behouden. Kennis over sociale media of sites had ik niet. Ik had overal hulp bij nodig.” Toch vond Elze-Marie het erg leuk om met haar website aan de slag te gaan. Nu heeft ze vier websites en doet ze heel veel zelf.

“Het is voor mij een hele mooie combinatie gebleken: cliënten in mijn schoonheidssalon behandelen en online bezig zijn.”

Onze marketeers vonden Beauty Trade Festival een zeer geslaagde ervaring!

Lees het hele interview met Robin hier! 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kennis is macht, kennis delen is kracht

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Deel dit bericht
Rozemarijn

Over Rozemarijn

Schreef als klein meisje al korte teksten en belandde via de journalistiek in de online marketingwereld. Zoekt altijd naar de mooiste kostuumdrama’s op Netflix.

Vraag nu een website scan aan!

8.6/10

Full starFull starFull starFull starHalf star
Meer referenties
The Feedback Company

Onze 182 beoordelingen

8.6Full starFull starFull starFull starHalf star

Vraag onze SEA whitepaper aan!

9 onmisbare tips voor Google Ads

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.