Blog
Haal jij het maximale uit jouw website?
Gratis website
scan!
Full starFull starFull starFull starHalf star
8.6/10

Op basis van 135 beoordelingen het meest klantgerichte internet marketing bureau bij Feedback Company

Google Ads vs Facebook Ads, welke is meer geschikt?

De online adverteer wereld verandert razendsnel en Google AdWords (tegenwoordig Google Ads), was jarenlang de onomstreden nummer één op het gebied van online adverteren. Tegenwoordig staat deze positie echter steeds meer ter discussie. Er zijn verschillende nieuwe manieren om te adverteren bij gekomen door onder andere social media. Zo bieden Instagram, Twitter, YouTube en LinkedIn […]

Verschil tussen on-page en off-page SEO

Je zoekmachine optimalisatie strategie kan verdeeld worden in twee verschillende categorieën; on-page SEO en off-page SEO. Beide zijn cruciaal in het succes van een SEO campagne, maar zijn totaal verschillend. Om het verschil beter te begrijpen moet duidelijk zijn wat beide begrippen betekenen: On-page SEO kijkt naar waar je website (of pagina) over gaat Off-page […]

Yay, het is bijna Blue Monday!

Volgende week maandag is het niet zomaar een maandag, want die maandag is het Blue Monday. Blue Monday staat voor ‘de meest deprimerend dag van het jaar’. Ondanks het feit dat Blue Monday bekend staat als de meest deprimerende dag van het jaar, hoeft deze dag voor jou als ondernemer helemaal niet zo deprimerend te […]

Wat is e-commerce?

Wanneer je denkt aan e-commerce zal je vooral denken aan het kopen van producten op internet. Hiermee zit je grotendeels goed, echter, komt er veel meer bij deze term kijken. De e in e-commerce staat, net als in e-book en e-mail voor elektronisch, waardoor e-commerce zich dus laat vertalen als elektronische handel. Het begrip e-commerce […]

De kracht van social media voor je bedrijf

Je bezoekersaantallen en omzet vallen tegen, maar je kunt maar niet achterhalen waar dat nou precies door komt. Misschien heb je wel een goedlopend bedrijf maar wil je nog meer winst behalen en vraag je je af hoe je dat kunt doen. Je hebt immers een website waarop klanten kunnen lezen over de producten en […]

Hoe schrijf je een goede landingspagina?

Het schrijven van een goede landingspagina resulteert in meer bezoekers op jouw website en een verhoogd conversieratio. Het is daarom belangrijk dat je weet wat je aan het doen bent. In dit artikel zetten we vijf tips op een rijtje die je kan gebruiken bij het schrijven van een landingspagina. Allereerst is het belangrijk te […]

Wat zijn headings en hoe gebruik je ze?

Titel tags, of headings, zijn zoals de naam het al zegt tags die gebruikt worden voor het gebruiken van titels. De meest belangrijke tag is de H1 tag, en deze zal gebruikt worden voor de titel van een bericht. Titel tags hebben een top-down hiërarchie van h1 tot h6 en worden op de volgende wijze […]

RTL Z op bezoek

Een tijdje geleden kwam RTL Z bij ons over de werkvloer om een artikel te maken over de voordelen van het gebruik van online marketing. Heb je het gemist? Kijk hier de video terug!

Hoe maak je een concurrentieanalyse

Een concurrentieanalyse geeft je inzicht in het SEO gebruik van je concurrenten. Met een goede analyse kan je tevens de sterkte, zwakten en kansen en bedreigingen onder ogen krijgen. Op deze wijze kan je sterke punten van je concurrentie implementeren en inspelen op de zwakten. Zijn het professionals waarmee je te maken hebt, hebben ze […]

zoekwoordenonderzoek

Het zoekwoordenonderzoek

Het genereren van bezoek naar jouw website via een zoekmachine begint bij een goed onderzoek naar zoekwoorden. Hierbij moet je constant één vraag in gedachten houden. Welke zoekwoorden gebruiken mensen uit mijn doelgroep als ze op zoek zijn naar mijn product of dienst? Zoekwoordonderzoek is de basis van zoekmachine optimalisatie. Bovendien geeft het je wellicht […]

Doe nu de gratis website scan!

8.6/10

Full starFull starFull starFull starHalf star
Meer referenties
Bel direct: (088) 000 85 70‬