Hindi & Bindi
Het het doel was om de naamsbekendheid te verhogen, meer bezoekers te genereren en meer bestellingen te krijgen. Dat is gelukt!
Full starFull starFull starFull starHalf star
8.6/10

Op basis van 162 beoordelingen het meest klantgerichte internet marketing bureau bij Feedback Company

Hindi & Bindi

Hindi&Bindi is dé webwinkel in hippe en authentieke kleding en woonaccessoires uit India. Alle producten die je in deze webshop vindt zijn gemaakt van traditionele stoffen en materialen uit India. Hindi&Bindi schakelde onze expertise een aantal jaar geleden in, in 2014. Het was het doel om de naamsbekendheid te verhogen, meer bezoekers te genereren en meer bestellingen te krijgen. Onder andere een SEO campagne en een nieuwe website leidden tot een mooi resultaat. In deze casus leer je meer over wat onze online marketing campagnes voor deze tevreden klant betekend hebben.

Al klant sinds 2014

De werkzaamheden startten een paar jaar geleden, in april 2014. Voordat ze onze deskundige hulp inschakelden werden er iedere week een handjevol bestellingen geplaatst. De harembroeken van Hindi&Bindi waren populair, maar het aantal bestellingen kon beter. Daarom werd de focus op het zoekwoord ‘harembroek’ gelegd. Het doel was o.a. om het aantal verkopen sterk te vergroten. Een SEO campagne werd opgestart, waarna conversieoptimalisatie en linkbuilding volgden. In april 2019 ging de prachtige nieuwe website de lucht in. Deze website is ook ontworpen door Best4u.

Wat hebben we gedaan?

Wij hebben de volgende online marketing gerelateerde werkzaamheden uitgevoerd voor Hindi&Bindi. Van een SEO campagne tot aan blogs voor het verbeteren van het linkprofiel. Met een nieuwe website van Best4u Media als kers op de taart.

  • Nieuwe webshop
  • SEO campagne
  • Conversie optimalisatie
  • Linkbuilding

Meer opbrengsten, bezoekers én transacties

De samenwerking heeft tot mooie resultaten geleid:

  • Stijging van 76% in opbrengsten in het tweede kwartaal van 2019 vergeleken met 2018
  • Stijging van 31% in organische bezoekers in het tweede kwartaal van 2019 vergeleken met 2018
  • Stijging van 35% in aantal transacties in het tweede kwartaal van 2019 vergeleken met 2018
Vraag nu een gratis website scan aan!

8.6/10

Full starFull starFull starFull starHalf star
Meer referenties