Retargeting
Haal jij het maximale uit jouw website?
Gratis website
scan!
✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪8,6 van 10 op basis van 127 beoordelingen bij Feedback Company

Retargeting

Retargeting in het kort

Retargeting | Best4u Internet Marketing bureauRetargeting is een gerichte vorm van online adverteren. Met retargeting kun je bezoekers die je website hebben verlaten opnieuw bereiken. Dit gebeurt door middel van (HTML5) banners of tekstlinks die zichtbaar zijn op externe websites. Bezoekers die door middel van retargeting op je website komen, leveren in het algemeen een hoog conversie percentage op.
Bijvooebeeld: Je bent op zoek naar een vakantie en je bezoekt hiervoor meerdere websites. Je hebt nog geen keuze gemaakt. Tijdens het surfen kom je advertenties tegen van een hotelaanbieder die je eerder hebt bezocht. Dit is retargeting.

Waarom Retargeting?

Een website met een conversiepercentage van 2% heeft 98% bezoekers die de website verlaten zonder een aankoop te doen, een offerteaanvraag in te vullen of te reageren in een formulier. Dat is logisch, want met onze klik-cultuur vergelijken we graag verschillende aanbieders. Mensen zijn nog oriënterend op zoek naar een product of dienst.In deze fase is retargeting met visueel en doelgerichte advertenties erg geschikt. Een potentiële klant wordt op een pakkende manier (opnieuw) attent gemaakt met de voordelen van jullie product of dienst.

Wat zou het voor jouw website betekenen als je 98% van de geïnteresseerde bezoekers nogmaals kunt benaderen met doelgerichte advertenties?

Het bereik van retargeting

Bijna alle grote en kleine publiceerders van websites bieden advertentieruimte aan netwerken waarbinnen retargeting campagnes kunnen draaien. Om onze klanten zo veel mogelijk bereik te bieden, hebben wij connecties met externe partijen waardoor het mogelijk is om voor een relatief laag bedrag te adverteren op grote websites zoals www.youtube.com, www.nu.nl en www.telegraaf.nl.

Hoe werkt retargeting?

Je hoeft her zelf niets voor te doen: wij regelen alles voor je vanaf het maken van de advertenties tot en met deze vertonen. Elke maand houden wij bij hoe je advertenties presteren en we optimaliseren deze waar mogelijk.
Voorheen waren het voornamelijk de grotere partijen die gebruik maakten van retargeting. Bekende namen hiervan zijn Zalando, Booking.com en Jiba. Echter zijn er nu mogelijkheden voor het MKB, waarbij je voor een betaalbaar tarief ook retargeting kan inzetten.Ben jij benieuwd hoe wij ook voor jouw bedrijf retargeting effectief kunnen inzetten?

Bekijk onze succesverhalen!

Timon
Timon
Internet Marketeer

“Inzetten van de juiste middelen”

Als internet marketeer ben ik één van de 35 specialisten die klaar staan om van jou campagne een succes te maken. Een mix van strategieën uitdenken, en data analyseren maakt elke campagne een uitdaging voor mij. Het is aan ons, internet marketeers, om de online kansen voor onze klanten te ontdekken en daarop in te spelen, door de juiste middelen in te zetten.

Er is niet één techniek of één bepaalde methode die er voor zorgt dat jouw website goed gevonden wordt. Juist de combinatie van verschillende technieken en het inspelen op trends en geanalyseerde data, zorgen voor succes. Wij hebben daarom ook specialisten met verschillende expertisegebieden, die samenwerken en zich maximaal inzetten voor jouw project.

Graag wil ik jou, geheel vrijblijvend, een offerte versturen en bekijken hoe wij jou kunnen helpen.

Offerte aanvragen

Doe nu de gratis website scan!

8.7/10

✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪8,6 van 10 op basis van 127 beoordelingen bij Feedback Company
✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪8,6 van 10 op basis van 127 beoordelingen bij Feedback Company
Meer referenties
Bel direct: (088) 000 85 70‬