Site aanmelden bij zoekmachines
Hoe scoor jij in Google?

Vul hier de gratis scan in en ontdek of je website klaar is voor online succes.

Full starFull starFull starFull starHalf star
8.6/10

Op basis van 173 beoordelingen het meest klantgerichte internet marketing bureau bij Feedback Company

Site aanmelden bij zoekmachines

Wanneer je een website hebt, wil je natuurlijk ook graag gevonden worden in Google net als alle andere websites. Om te zorgen dat je website in Google gevonden wordt, kun je een aantal dingen doen. Je site aanmelden bij zoekmachines is niet nodig: Google herkent jouw website automatisch. Echter moet Google wel op de website kunnen komen, zo kun je bijvoorbeeld aan Google laten weten dat je een website hebt ‘toegevoegd‘.

Je site aanmelden bij zoekmachines regelt Google zelf

Wanneer er een nieuwe website online staat, herkent Google hem nog niet direct. Google werkt met een computer die alle links op internet af gaat. Daarom is het belangrijk dat er ergens op een andere website een link staat naar jouw website. Dat kun je op de volgende manieren doen:

    • Een inhoudelijke reactie achterlaten op een blog die veel wordt bezocht;
    • Een bevriende webmaster, het liefst in dezelfde branche, die een link plaatst naar jouw website;
    • Je website aanmelden bij Google zelf: http://www.google.nl/intl/nl/add_url.html.

Wanneer je je website hebt aangemeld of een link naar je website hebt geplaatst, duurt het (is onze ervaring) ongeveer 3 tot 5 weken voordat Google je website herkend.

Voordelen van je site aanmelden bij zoekmachines

      •  Je vergroot je naamsbekendheid
      •   Hoe hoger je in Google staat, hoe sneller iemand op je website klikt
      •   Meer gratis bezoekers en potentiële klanten

Hoger in de zoekresultaten van Google

Heb je je website aangemeld of wordt je website al door Google herkend? Dit kun je controleren door in Google te zoeken naar de link van je website. Als je zoekresultaten te zien krijgt van jouw website, wordt je website door Google herkend.

Zie je dat je website herkend wordt maar kom je niet hoog in de zoekresultaten van Google? Dan is het van belang dat je de website voor Google gaat of laat optimaliseren.

Een website moet zich op de bezoeker richten

Internet marketing is simpelweg marketing via internet: zorgen dat je website zo hoog mogelijk in Google komt te staan. We hebben een werkwijze ontwikkeld die er voor zorgt dat jouw website op verschillende termen zo hoog mogelijk in Google komen te staan. Termen die voor jouw branche interessant zijn. Hieronder een aantal voorbeelden:

KlantZoekwoordResultaat in Google
EcokeukensKeuken landelijkPositie 1 (uit 2.840.000 resultaten)
PackstoreGoederen inpakkenPositie 1 (uit 2.650.000 resultaten)
Best4u Internet MarketingHoog in GooglePositie 1 (uit 7.030.000 resultaten)

Meer resultaten?

Een site aanmelden bij zoekmachines is interessant voor elke website

Vaak denkt men dat een site aanmelden bij zoekmachines alleen interessant is voor grote bedrijven. Niets is minder waar. Stel je voor dat je regionaal gevonden wilt worden. Men zoekt op schilder Utrecht en jij komt bovenaan te staan in Google.

Stel je eens voor wat dat voor je klantenaantal betekent? Ons portfolio bestaat grotendeels uit midden- en kleinbedrijven en ZZP’ers. Daar zijn onze prijzen ook naar. Elk bedrijf kan profiteren van een goede vindbaarheid in Google.

Ja, ik ben benieuwd wat jullie voor mij kunnen doen

Ben je benieuwd wat we voor jou en jouw website kunnen doen? Ben je benieuwd in hoeverre jouw klantenbestand groeit wanneer je website bovenaan in Google staat? Klik dan op onderstaande button en wij maken een offerte voor je. We beschrijven wat jouw specifieke mogelijkheden zijn in Google en wat wij voor je kunnen betekenen.

Hessel
Hessel
Internet Marketeer / Social Media

“Bereik je doelgroep via social media”

Als social media specialist ben ik verantwoordelijk voor diverse advertentie campagnes op verschillende social media kanalen. Dankzij mijn ervaring op dit gebied weet ik precies met welk kanaal we jouw doelgroep het beste kunnen bereiken. Instagram, Facebook en LinkedIn bieden namelijk allemaal hun eigen mogelijkheden.

Zo kan met Facebook en Instagram heel gericht een doelgroep bereikt worden. Hiervoor kijk ik onder meer naar leeftijd, geslacht, locatie, interesses en demografische gegevens. LinkedIn aan de andere kant is erg gericht op het zakelijke netwerk. Dit kanaal biedt veel mogelijkheden om branches te targeten, evenals bedrijven en mensen die een bepaalde functie bekleden.

Ben je benieuwd hoe je jouw doelgroep met social media kunt aanspreken? Neem dan contact op om de mogelijkheden vrijblijvend te bespreken!

Vrijblijvend adviesgesprek
Vraag nu een gratis website scan aan!

8.6/10

Full starFull starFull starFull starHalf star
Meer referenties