Te mooi om waar te zijn? Trap er niet in
Full starFull starFull starFull starHalf star
8.6/10

Op basis van 163 beoordelingen het meest klantgerichte internet marketing bureau bij Feedback Company

Herkennen (on)betrouwbare webwinkel

Te mooi om waar te zijn? Trap er niet in

Rondom de feestdagen en speciale dagen zoals Black Friday en Cyber Monday gaan consumenten massaal op zoek naar de beste aanbiedingen. Webwinkeleigenaren en marketingbedrijven spelen bedachtzaam in op de vraag naar goedkope producten middels fikse kortingen en mooie deals. Er zijn echter ook fraudeurs actief die misbruik maken van de koopgekte rondom deze dagen. In […]

Mobielvriendelijkheid website

Mobielvriendelijkheid van je website

Iedereen heeft tegenwoordig een mobiel. Het is dus erg belangrijk om je mobiele website goed in te richten, zodat je er het meeste uit weet te halen. Om je daarbij op weg te helpen geven we je in deze blogpost enkele tips.

Verband tussen goed weer en online verkopen

Verband tussen goed weer en online verkopen Wat was het de laatste week van juni warm, he? Snikheet, kunnen we wel stellen. De bikini kon weer uit de kast en de ventilators werden massaal ingeslagen. De hittestress sloeg weer massaal toe. Maar wat voor invloed hebben deze extreme temperaturen op het online koopgedrag van klanten? […]

Wat is e-commerce?

Wanneer je denkt aan e-commerce zal je vooral denken aan het kopen van producten op internet. Hiermee zit je grotendeels goed, echter, komt er veel meer bij deze term kijken. De e in e-commerce staat, net als in e-book en e-mail voor elektronisch, waardoor e-commerce zich dus laat vertalen als elektronische handel. Het begrip e-commerce […]

Wat is Google Shopping?

Google Shopping is een telkens populairder wordend begrip. Veel mensen vragen zich echter af wat Google Shopping nou eigenlijk is. Wanneer je producten op Google zoekt, kom je het steeds vaker tegen. Vaak komt het dan boven de zoek resultaten te staan of aan de zijkant. Wat houdt het precies in en hoe werkt het? […]

Wat is een conversieratio?

Het conversieratio, ook wel conversiepercentage genoemd, is één meest gebruikte cijfers om het succes van websites en webshops uit te drukken. Maar wat is een conversieratio eigenlijk? Welk conversieratio is gemiddeld? En wat zegt het nu echt over de effectiviteit van jouw website? In dit artikel lees je het allemaal!   Alleen veel websitebezoekers is […]

Hoe optimaliseer je google shopping?

Inmiddels weet je alle ins en outs over Google Shopping, maar je wilt elke euro zo goed mogelijk besteden. Hoe kan jouw Google Shopping optimaliseren? Enkele tips om jouw campagne te optimaliseren, om je omzet te maximaliseren. Evalueer je prestaties met concurrenten Wanneer je campagne live is gegaan, kan je direct bekijken wat het aantal […]

Een goede product feed bij Google Shopping

Google Shopping is een telkens populairder wordend begrip. Wil je graag weten hoe je een goede Product Feed opstelt voor Google Shopping? Lees dan snel verder. Je komt meer te weten over wat een Product Deed is, waar je het voor nodig hebt en hoe je het opstelt. Wat is een Product Feed? Met een […]

Affiliate marketing

De term affiliate marketing kom je steeds vaker tegen en het wordt steeds vaker gebruikt. Maar wat is het nu eigenlijk precies? Affiliate marketing is kort gezegd het promoten van andermans producten. Als jij een bepaald product van iemand anders succesvol promoot en ervoor zorgt dat de consument het product via jouw website koopt, dan […]

Vraag nu een gratis website scan aan!

8.6/10

Full starFull starFull starFull starHalf star
Meer referenties